1 Nisan 2015 Çarşamba

Miro ve Eşleştirme Oyunu


Sanat Takvimi Projemizde Miro'yu tanıdık. Çeşitli Etkinlikler yaptık. Sonunda da dikkatlerini ölçmek, eşleştirme yapmalarını sağlamak ve denge çalışması için bu oyunu oynadık. Çok hoşlarına gitti:)

Önce mironun iki tablosunun A3 fotokopisini 2 şer adet çektim. Sonrasında her birinin içindeki şekilleri kestim. Önlerine masa engeli koydum ve kağıt bant yardımıyla düz çizgi yaptım yere. 

Grubu iki gruba ayrıdım. Başlangıç çizgisinde şekillerden birini onlara verdim. Masanın altından sürünerek geçtiler, çizgi üzerinde yürüdüler ve karşılarındaki bütün tabloda ellerindeki şeklin yerini bulmalarını istedim.2

Bulanlar grubuna puan kazandırdı. 2. çocuk bulana kadar onu da bekledik. ve ikisini de alkışladık. 




tabloların parçaları

duvara yapıştırdığımız bütün tablolar


Ellerindeki şekilleri bütün tablodan bulmaya çalışıyorlar

Sanat çalışmamızda gruplara ayrıldık ve Miro'nun tablolarını istedikleri gibi renklendirdiler. (İşbirliği, görev paylaşımı vb.)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder