7 Şubat 2015 Cumartesi

2. dönem başlarken...

Merhabalar

Sadece 2 gün kaldı 2. dönemin başlamasına. 1. dönem tüm koşturmacası ile bitti. Tatiller yapıldı. Yeni yıla tatili ile başladık, sonra kar tatili derken koskoca sömestr tatili de bitti. Benim için tatilde, dinlenmenin yanında katıldığım seminerler, eğitimler ve 2. dönem ne yapabilirim düşünceleri vardı.

Bugün bir anket ile başladım 2. dönem ne yapabilirim düşüncesine. Geri dönütlere hep önem veririm. İnsanın kendini ve yaptıklarını değerlendirmesi açısından faydalıdır. Bazen insan çekinir insanlardan düşüncelerini almaya, korkar. Ama insanın kendine dönüp bakması için en iyi yollardan biridir aslında.

Bugün kendi kendime, hiç bir bilimsel yanı olmayan, fakat velilerimin biraz değerlendirme yapmasını, birazda 2. dönem ne yapabilirimizi söylemesini istediğim  5 soruluk bir formu Google Dokümanların Formlarından oluşturdum.

Bakalım sonuçlar ne olacak.


Bu dönemin de her bahar dönemi gibi mutlu, eğlenceli, yaratıcı ve havalar ısınacağı için bahçede, hareketli geçeceğini umuyorum. Bakalım, bir şeyler planlandı yine. Ne kadarını nasıl uygulayacağız. 

O zaman şimdiden güzel bir 2. dönem diliyorum. Yeni bilgilerde, paylaşımlarda buluşmak üzere...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder