9 Şubat 2015 Pazartesi

2. Dönem Ne Yapalım?




Bugün okulumuz açıldı. Çocuklar gelince doya doya sarıldık, özlemlerimizi paylaştık:)) Tatil sohbetleri uzun sürdü, ektikleri Limon çekirdeklerini severek anlattılar. 


Bugünkü sohbet konumuz çocukların bu dönem ne yapmak istedikleriydi. Hep biz öğretmenler plan yaparız, ne yapacağımıza karar veririz. çocuklar buna uymaya çalışırlar, bazen sıkılırlar, bazen severek katılırlar. İşte bu sebeple çocuklara bugün "2. dönem ne yapalım diye sordum" Çok güzel cevaplar geldi. 
  Ardından çocuklarla "Bu dönem ne yapalım"ı çizdik. 
Kimisi Uçak yapmak istiyormuş bu dönem 

Kimisi ülkeleri tanımak istiyormuş. 


Kimisi sayıları öğrenmek istiyormuş.

Kimisi de şekilleri öğrenmek istiyormuş. 

Bugün ne yaptık panomuza tüm çocukların resimlerini astık. 

Bu da benim yaptığım resim. Mutlu çocuklar görmek istiyorum:))


İşte böyle. Aslında çocukları okulda da, evde de daha çok dinlesek kimbilir daha neler çıkar. Daha fazla, daha da fazla fırsat vermeli fikirlerini sunmalarına, akıllarındakileri paylaşmalarına. 

Bu dönem planlamalarımda sıra ile gideceğim isteklerinden. Onlar bunu farkederlerse eminim daha eğlenerek öğreneceklerdir. Duyulduklarını hissedecekler, anlayacaklar. Aslında önemli olanda onların istediklerini öğrenmeleri, isteyerek öğrenmeleri değil mi? 

09.02.2015 Pazartesi'den... Tuğba Özdinç

2 yorum:

  1. Yine size yakisir bir baslangic :) Nasil bu kadar yaratici olabiliyorsunuz??? hep sasiriyorum :) :)

    YanıtlaSil
  2. Çok utandım şimdi, çok teşekkür ederim:)

    YanıtlaSil